4 Mart 2009 Çarşamba


"Çünkü benim için yalnız çılgın insanlar önemlidir, yaşamak için çıldıranlar, konuşmak için çıldıranlar, kurtarılmak için çıldıranlar, aynı anda her şeyi birden arzulayanlar, hiç esnemeyen, beylik laflar etmeyen, yıldızların arasında örümcekler çizerek patlayan ve en ortalarındaki mavi ışığı görenlere, ‘vay canına’ dedirten o muhteşem sarı maytaplar gibi yanan, yanan, yanan insanlar.”
...
“Senin yolun hangisi oğlum? Mübareklerin yolu mu, delilerin yolu mu, gökkuşağının yolu mu, süs balıklarının yolu mu, yoksa her yol mu? Herkes için her yerde bir yol var nasılsa. Kim nerde nasıl?”


Jack Kerouac,Yolda

5 yorum:

  1. okuycam bunu. son aldıklarım arasında.

    YanıtlaSil
  2. Bakalım sevicek misin :)En sevdiğim kitaplardan biridir... Bende kıyı yayınlarının "Yolda"sı vardı yıllar önce ama sonra birisi canım kitabımı kaybetmişti ve Yolda yıllarca yeniden basılmadı, neyse ki Ayrıntı yayımladı sonra, ben de tekrar kavuşabildim ona...

    YanıtlaSil
  3. Ayrıntı Yayınlarına bayılıyorum. ideefixte kampanya var şu an. 3-4 liraya özel indirimli kitaplar var. 11 tane falan ısmarladım :D

    YanıtlaSil
  4. Evet evet gördüm kampanyayı, ben de yapıcam bi ara o işi,süper!

    YanıtlaSil
  5. bi ara uğramıştınız sayfama sevmiştiniz ...noktalarımı sonra bulamadık galiba birbirimizi..

    YanıtlaSil