25 Mart 2009 Çarşamba

Gracias a la vida



“teşekkürler hayat; verdiğin her şey için;
her açtığımda
siyahı beyazdan, cennetin huzmesini karanlıktan,
sevdiğim erkeği kalabalıktan çıkarıp bana sunan gözlerim için

teşekkürler hayat, verdiğin her şey için
hayatın sesi ve kelimelerim
düşüncelerim, ettiğim kelamlar,
annem, dostlarım, kardeşim ve parlayan güneş
ve aşkın izleri için

teşekkürler hayat, verdiğin her şey için;
duyduğum tüm sesler; gece, gündüz,
ağustos böcekleri, kanaryalar, çekiçler
motorlar, köpek bağırışları, rüzgar
ve yarin sakin fısıltıları için

teşekkürler hayat, verdiğin her şey için;
caddelerinde, göl kıyılarında, dağlarında
ovalarında, leb-i deryada yahut suya hasret çöllerinde
ve evlerinde yorulan adımlarım için

teşekkürler hayat, her şey için;
yıkıntılardan kendimi yeniden yaratabildiğim
ve yeniden hayata sunabildiğim için
kahkahalarım, göz yaşlarım
ve bu şarkı için

her şey için teşekkürler"


İyi ki doğdum!

11 yorum:

  1. nice güzel, mutlu Ay'lı yaşlara :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar yihuu. :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler hepinize :)
    Bolca ışık!

    YanıtlaSil
  4. hayat?

    Hayy yani.

    ışığın sahibi ve kaynağı olan,
    hayat veren ve sonsuz hayat sahibi olan Baki.
    zira bütün hamd ve teşekkürler ona mahsustur.
    teşekkürlerinin artması dileğimle.
    nice mutlu seneler.

    bu arada
    ne güzel bir veda dileğidir
    bolca ışık!
    dümdüz ayna!

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim :)
    Her çatlaktan sızsın içeri ışık,
    gözlerimizi kamaştırsın!

    YanıtlaSil
  6. bilmukabele.
    imza:
    ayna :)

    YanıtlaSil
  7. "sunthing"
    gün.. güneş.. ışık.. yaşam.. hayat.. can..
    ne güzel cümlelerle yaşamışsın yeni yaşına adımını.. :)

    uzun zaman olmuştu yine, açıp sayfanı okuyamayalı.. hatta bir an düşündüm adres neydi diye, hatırladım sonra.. ve okudum beni (yorgun ve bi parçacık da kırgınken hayatımda olan birşeylere) gülümseten cümlelerini, sözcüklerin arasından sızan ışık aydınlattı içimde bir yeri..

    mutlu, canlı, neşeli, hayatı selamladığın, yıllar diliyorum sana.. keyifle, gülümseyişle, "ay"la dolsun günlerin, gecelerin, yılların... :)

    YanıtlaSil
  8. Ayh ayh ne güzel sözler bunlar :) Teşekkür ederim harika dileklerin için, arada seni görmek güzel buralarda...
    Bolca güç,enerji,kahkaha ve bolca keyif diliyorum ben de senin için o halde!
    Öpücük!

    YanıtlaSil
  9. oleeyyy haftasonu denicem salatalarını sonra resimlerini çekip teşir edicemmm sunthing special leri diye
    ps: başlık ile alakasız oldu ama olsunnn,
    seni öpüyorums;)

    YanıtlaSil
  10. Çok gecikmiş bir dilek ama olsun, hayatın ışığıyla aydınlansın hep yüreğiniz diyeyim ben de...

    YanıtlaSil